بد بخت اون بالایی!!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید لطفا از مطالب دیدن فرمایید . اگر در وب من عضو بشید گاهی ایمیل های با حالی دریافت می کنید. همچنین شما دوستان عزیزمی تونید عکس هایی که دوست دارید یا عکس های دیگه رو در قسمت نظرات خصوصی بزارید تا من براتو توی وبلاگم بزارم یادتون نره

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چی به چیه و آدرس chibechie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 357
:: کل نظرات : 53

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 58
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 87
:: بازدید ماه : 1314
:: بازدید سال : 4582
:: بازدید کلی : 50653

RSS

Powered By
loxblog.Com

سرگرمی

بد بخت اون بالایی!!!!
جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 20:50 | بازدید : 297 | نوشته ‌شده به دست M.A.M | ( نظرات )

عکس خنده دار و جالب




|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
NA در تاریخ : 1391/12/26/6 - - گفته است :
ورس 5 [ 2AFM ]:
دیگه صبحا کنار تو چشم وا نمیکنم // دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم
کسی رم نمیخوام که بهم توجهی کنه // همه که مثل تو منو اشبا نمیکنن
همه که مثل تو با من خوب تا نمیکنن // منو از ته دل از اون بوسا نمیکنن
یا اون روزا که میبرم از هرکس و ناکسی // خودشونو توی دلم انقدر خوب جا نمیکنن
دیگه شبا نمیام پشت خطی // خوشحالم که کنار اون خوشبختی
خوشحالم که یه حساب سوا روش کردی // و به خاطر اون منو فراموش کردی


کروس [ تتلـــو ]:
دیگه صدام دل تو رو زده بسه رفتنی شو // بیخیال منه خل بد سرد عصبی شو
بدون هرکی دورو ور منه عوضی شد // کاش حس بین تو و من یه ذره عوض میشد[ x2 ]


بریج [ تتلـــو ]:
دلم حرفاشو گفت: یه چیزی بگو // بگو نمیتونه هیچی به زور
جدا کنه دیگه تو رو ازم // جون هرکی دوست داری "یه چیزی بگو"
"یــه چیزی بگــو"
in bood
kheily ghashangeeeeeeeee


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: